Wednesday, March 11, 2009

IZZUDDIN BIN MOHD TAHAR

mmm...dalam blog ini banyak saya mengisahkan tentang kisah peribadi rakan saya.Bukan bermakna saya ingin menceritakan kisah aib mereka tapi untuk menjadi iktibar untuk pembaca setia blog ini. Kali ini saya akan menceritakan kisah kawan saya yang bernama Izzuddin. Saya berharap semua Izzuddin di luar sana tidak terasa hati. Saya berharap kamu semua senyum !!! kan manis gitu..

  1. Tahun 2002-tingkatan 3-orang panggil dia Juddin. Kali terakhir saya mendengar perihal tentang dia pada tahun 2005. Dia berjaya ke universiti .Perkara yang paling istimewa iaitu dia adalah pelajar kurang upaya.Pergi dan pulang ke sekolah ibu dia yang bekerja sebagai kerani itu yang menghantar. Juddin memang terkenal dengan pandangan sinis dan suara yang vokal.Saya berharap juddin menjadi seorang yang optimis terhadap cita-cita dan menjadi pengkritik hebat. Bila lagi kita boleh berjumpa?
  2. 2004-tingkatan 5-saya penghuni asrama yang paling lama ketika waktu tersebut. Saya terpaksa menguruskan pelajar baru yang baru mendaftar. Betul...IZZUDDIN BIN MOHD TAHAR telah datang mendaftar. Perkara yang paling istimewa, gambar dia seiras denagn saya semasa saya darjah 6. Orang kata...tapi saya tahu itu hanya kebetulan sahaja. Asal dari Kemaman, Terengganu. Hubungan kami semakin rapat pada tahun tersebut. Seorang yang kreatif dan ceria. Saya terpisah dengan dia ketika saya tamat peperiksaan. dan...2 hari lepas..Saya menghantar mesej-tengah tunggu keputusan peperiksaan. Dalam hati saya sedar masing-masing sudah berubah dari segi perangai dan aspek fizikal. Kehidupan mesti diteruskan. IZZUDDIN- apa khabar?semoga sihat..
  3. Awal 2008-Asal kelantan. Bakal cikgu Matematik. Menpunyai banyak pengaruh oleh sebab kepimpinan dia yang membuatkan orang tak faham. Katanya nak jadi tokoh politik..harap-harap menjadilah ye..Saya berharap dia kenal saya bukan sekadar kawan tapi...sahabat?hmm...

IZZUDDIN-BANYAK ARANG,BANYAK GARAM,

BANYAK ORANG BANYAK RAGAM...

No comments:

Post a Comment