Tuesday, March 17, 2009

CINTA

Saya mengakui hati saya ini sedang dilamun cinta kepada seseorang...seseorang yang amat istimewa bagi saya..
Saya tidak tahu cara untuk menghargai cinta darinya..tetapi saya berusaha untuk menikmati cinta yang sejati.
Adakah ini satu permulaan untuk menuju ke puncak kebahagian ?...
Benar,hati saya cuba menerima seadanya.

TIDAK,CINTA BERLANDASKAN HAWA NAFSU AKAN MEMBAWA KAMI KE NERAKA....

  • saya memilih dia kerana dia seorang wanita
  • saya memilih dia kerana dia Muslimah
  • saya memilih dia kerana dia jujur
  • saya memilih dia kerana dia rajin
  • saya memilih dia kerana dia memahami saya
  • saya memilih dia kerana dia sedia berkorban
  • saya memilih dia kerana dia mempunyai sifat keibuan
  • saya memilih dia kerana dia sudi menjaga hati saya

Adakah perasaan cinta antara kita berkekalan ????
Adakah cinta ini membawa kami ke Syurga Allah Taala ???

Adakah dia menyintai saya sepenuh hati ???

Ya Allah sungguh hebat penangan cinta ini....

SEKIAN...

pasangan yang paling bahagia ialah pasangan yang buta dan tuli...
bukan pasangan yang membuta tuli

1 comment:

  1. Wah buta mata aku membaca, tercabut telinga aku mendengar, bernanah hati aku dek terusik dgn ayat2 mu... what can i say... whatever n talk 2 the hand...

    ReplyDelete