Monday, March 2, 2009

BAHAGIA


KEBAHAGIAN merupakan matlamat semua insan.orang yang paling bahagia adalah orang yang mampu membahagiakan orang lain. Tapi dalam hati kecil mereka adakah mereka mempunyai kebahagian..?


1) Saya adalah orang yang paling bahagia,setiap masalah dihadapi dengan penuh lapang dada.


2) Saya dikurniakan keluarga yang paling bahagia,


3) Ayah(saya memanggil pak) saya ingin mengimpikan keluarga yang bahagia,emak saya seorang yang tabah dan penuh motivasi.Saya berharap mereka dapat menikmati kebahagian sehingga akhir hayat.


3) Saya berharap kebahagian ini berkekalan..


4) Pada sangat ini saya merindukan keluarga :ayah saya sentiasa tersenyum,emak selalu berceloteh panjang,kakak selalu tegur menegur dan bertanya khabar,abang dan adik selalu membuat saya sentiasa tersenyum dengan jenaka mereka,


5) Saya merindukan suasana tersebut,saya ingin pulang.


6) Saya mengimpikan kehidupan yang bahagia dan bersyukur ke atas nikmat yang Allah Taala kurniakan.


7) Saya berharap saya terus bahagia di sini.


8) Saya bahagia, tapi di luar sana ramai yang bersedih.


9) Saya berharap mereka menemui kebahagiaan sebagaimana saya kecapi. Sentiasa berdoa agar terus bahagia.


SEKIAN, kenali diri cari motivasi.

No comments:

Post a Comment