Friday, January 15, 2010

sekarang ini..

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SAYANG DARIPADA SAYA..
syukur pada Allah yang
yang mengurniakan segala nikmat yang tidak terhingga..
kali ini sajak yang lebih menyentuh hati pula..
harap kita dapat berkongsi nikmat yang diperolehi selama ini..

Alhamdulillahi...
Dapat result yang agak tinggi
Setelah aku tunggu kesekian kali
Walaupun ada yang lebih tinggi lagi
Tapi apa yang aku peduli
Aku sangat puas hati atas pencapaian ini

Alhamdulillahi...
Dapat bilik yang elok tidak terperi
Di samping room mate yang sudah kukenali
Yang lain pulak amat elok budi pekerti

Alhamdulillahi...
Dapat kawan-kawan yang baru kukenali
Nikmat ukhuwah yang diingini
Diharap berkekalan pada kemudian hari

Alhamdulillahi..
Jadual tidak ketat pada sem ini
Sememangnya banyak kerja yang menanti
Hari-hari lain aku akan isi dengan mencari rezeki

Alhamdulillahi
Dapat monitor lcd yang baru beli
Nikmat kesabaran selama ini
Berulang-alik dari cc
Memakan kos berhari-hari
Selepas ini aku tak perlu jalan lagi
Hanya terperap dalam bilik didiami
Harap aku tak lupa diri
Jengoklah tempat itu sesekali..hihihi..

Alhamdulillahi...
Aku amat bersyukur pada Mu-Robbi
Kurniaan nikmat duniawi
Merupakan pelaburan untuk ukhawi
Ya Robbi...
Kekalkanlah nikmat kesyukuranku ini…

sekian..

No comments:

Post a Comment