Thursday, February 11, 2010

BERJALAN LUAS PENGETAHUAN

ASSALAMUALAIKUM
Hidup ini memang umpama roda. Kalau kita sekarang berada di atas barangkali sekejap lagi anda ke bawah semula. Barangkali kita kembali semula ke atas denagn syarat dikenakan daya ke atasnya. Daya tersebut ialah melalui usaha yang gigih..



Yang pasti buat pengetahuan semua saya akan terlibat dengan dunia pendidikan tidak lama lagi. Bidang pendidikan yang telah lama saya tinggalkan..
agaknya apa khabar pelajar hari ini ya? Rela dirotan? Berdiri atas kerusi? Buat kerja sekolah di tempat perhimpunan?..

Saya amat merindukan tingkah-laku mereka yang dahagakan perhatian itu..
Saya berharap tindakan saya menyediakan perkhidmatan tutor peribadi sedikit sebanyak dapat menurunkan masalah berkaitan anak murid yang begitu gawat pada akhir-akhir ini...

No comments:

Post a Comment